Benim kızımda 2800 doğdu. Sarılık olma ihtimali var dedi doktor. Ben de hırs yaptım. Kızım istediğinde zaten hep memedeydi o istemediğinde ben zorla emzirdim. Yarım saatte bir, bir saatte bir. Alarm kurdum sürekli. Şimdi 2 aylık olmak üzere 5750 civarı. Çok şükür ilk ay 2 kilo aldı topladı kendini. Bir söz var taze bebe tez büyür diye. İstiyorsa hep emzir. İnan ele avuca gelmeye başladığı zaman çok mutlu oluyorsun.