mihrabal sadece hapşırıyorsa normal ama öksürüyorsa hirliyorsa bulaşmış olabilir burnunu açın mutlaka serum fizyolojikle bol bol emzirin geçer ateş olursa mutlaka götürün doktora benimde bebeğim 2aylik olacak yenidoğan zamanı öyleydi oğlundan bulasmisti doktora götürdüm bebekler burnundan nefes alır sadece hep temizle burnunu dedi eğer balgamı varsa surtuna elinizi kubbe yapıp bir süre vuruyorsunuz atiyor balgamı videolari var YouTubede