Handeyvs bu durum pek değişmiyo. Şimdi gazı var. Sonra diş çıkacak. Uyku gerilemesi olacak falan 😅 atak haftasında da böyle şeyler oluyor. gazı da olabilir. Bu aylar gaz ayları. Hatta bizim kolik başlamıştı. Pişik ya da vücudunda döküntü kızarıklık yoksa. Gaz masajı yapın. Sık sık gazını çıkarın. Siz kimyon çayı içebilirsiniz. Gaz yapan şeyler tüketmeyin. Kolik müzik ya da anne karnındaki müzik var onu açın. Rahatlatır