aslananne27 ahahah iyiymiş aslında ikisininde tadı neredeyse aynı🤣 ah bu bebişler yokmuu🥲
Zlm ahahah çok tatlıı yaa çok güldüm🤣 kurnazlık desen onlarda 🥲🫠
Seryy_ günde 3 tane yediği oluyor zor alıyorum elinden 🙈😂