momy45 İyi akşamlar hanımlar. Ben oğlumu sünnet ettircektim kansız dediler vegaferon verdiler. Onu kullanıyordum. Bugün de aylık kontrollerinde yine kanı düşük çıkmış. Ferro sanol B verdiler. İkisi de aynı mı yoksa farklı mı? Bilenler yorum yapabilir mi? İkisi de aynıysa birlikte vermiyeyim birini vereyim
lidokain momy45 Ferro sanol kullandım ben. İkisi aynı anda kullanilr mi bilemedim. İkisi de demir ilaci. Hatta vegafaron onermedi doktorum onu kesti
2cocuklumom lidokain merhaba benim de bebeğin 9 buçuk aylık kansızlık çıktı doktor verdi sabah akşam 1 ölçek dedi ama ölçek büyük geldi bana baya siz ne kadar kullanıyordunuz
lidokain 2cocuklumom inanın hatırlamıyorum ama kilosuna göre kendi hesaplamisti ama öyle yüksek bir ölçü vermedim çünkü ölçeği çok büyük
efelinamoms 2cocuklumom ben 1 yaşına kadar 2,5 ml kullanmıştım doktorumuz kilosuna göre hesaplamıştı canım
2cocuklumom efelinamoms ben ölçeği bilmediğim için sormadım aldım ilacı ölçeğe baktım kocaman 15 ml ölçek sabah akşam dedi ama tekrar gidemedim ev uzak diye
limonlubuz benim oğlum da 10 aylık, sabah akşam 5 ml yani 1 ölçek dedi de, drlar kaşık ölçek mi düşünüyo nedir yoksa kapak 15 ml falan
2cocuklumom efelinamoms çok kansızlık vardı 1 yaşında tekrar görüşelim dedi ben eniyisi sormak için gideyim çok var çünkü ilerlesin istemem