Kızlar doktorumuz bebiş 4 aylık olunca sidefer damla aldırttı. Fakat üzerinde 4- 10 yaş kullanımına uygundur yazıyor. Birde doktor kilosu kadar damlatın dedi aybı şekilde kullanan var mı. İçerisinden toz çıktı onu içerisine karıştırdınız mı şişedeki sıvının, birde sabah aç karna verdikten sonra emzirmek için ne kadar beklemeliyim