2bebekli_1deli 90×190 yatak aldık kızıma yorganını nerden alacam bilmiyorum o ölçülerde bulamıyorum özel diktirsem nevresim işi nasıl olacak 2-3 güne yatak odamız geliyor ama yorgan ve nevresimiz yok
ZeydsMom 2bebekli_1deli 90.190 a yakin yokmu? Yorgan yatakla ayni olcude olmuyorki zaten daha uzun gelir.
alpsmother_ 2bebekli_1deli yorganı yatakla aynı almanıza gerek yok ki normal tek kişilik yorgan alacaksınız siz
hunilimomy 2bebekli_1deli ne nevresimler biraz daha büyük olur zaten yataktan sarkması için 160×200 veya 160×240 oluyor
Yarim_Kilo_Kiyma 2bebekli_1deli O ölçülerde aramayın olmaz. Türkiye standartları var bu konuda. Tek Kişilik yorganı tam hatırlamıyorum ama 2.15 2.00 olması lazım. Sarkma payı oluyor 10 cm çift taraflı. Sadece alezi o ölçülerde bulabilirsiniz.