Tatlican Kızlar fırinda sütlac yapıyorum cok guzel oluyor ama o dısardakilerde bir aramo var belli acaba ne koyuyorlar bilen varmi
ZeydsMom Tatlican disaridaki herseyn bi aromasi var ya niye evde olmuyor o. Acaba farkli bi vanil falan mi katiyorlar.
Tatlican mbarlasu Evet katıyorum esim dısardakinden farki yok diyor ama hayir onda farkli bir tat var kesin birsey katiyorlar
Tatlican pasaklisinkukuli Valla birsey var ama bilemedim dedim belki lokantada kafede birsyerde calisan varsa bilir😂
milletsanakanalizemiolacak Tatlican evet katılıyor 🤣 bizler evde şekerli vanilin kullanıyoruz ama pastanelerde eğer kaliteli bir pastaneyse tabi direkt vanilya kullanılıyor
mbarlasu Tatlican Çubuk vanilyalar var azcık katsanız tadı mükemmel oluyor bi deneyin isterseniz dışarıyla aynı oluyor bence ☺️
LaraCroftTombRaider Tatlican Dışardaki her şeyin tadı bi başka niyeyse 🤣 Aslında yediğiniz yerde aşçıya ya da garsona sorabilirdiniz kesin çözüm olurdu 😌
Tatlican LaraCroftTombRaider Soylemiyorlarki daha once baska bir yerde dondurma ile alakali sordum size soylersek biz nasl saticaz dedi😂😂😂
ikiKudurukAnnesi İçine yumurta sarısı koyan da var siz nasıl yapıyorsunuz ben fırına atınca bazen taşıyor
Tatlican ikiKudurukAnnesi once aygazda pisiriyorum . Hiç tasma olmadi tepsiye soguk suyu koyup kaselere birer cay kasigi yumurta koyup seriyorum sonra firina sadece uzeri kizarsin diye ust bölümü aciyorum