Merhaba kızlar ben bir şey sormak istiyorum kızım 4 aylık emziriyorum doğumdan beri kabızlık sorunu yaşıyorum bu sabah ilaç içtim ama o ilaç emzirirken içilmezmiş napmam lazım mama da içiyo kızım bu arada ne zaman sonra emzirmeliyim ilacı sabah içtim ne zaman etkisi geçer