Kızlar ya 2 aydır idrar enfeksiyonum var doktora gittim ilaç verdi 1-2 hafta iyiydim sonra yine tekrarladı yine gittim yine aynı durum oldu sürekli idrarım varmış gibi hissediyorum ama tuvalete gidiyorum 1-2 damla anca yapıyorum tuvaletten çıkıyorum yine tuvaletim varmış gibi oluyo ne yapcağımı şaşırdım artık iç çamasırımı ütüleyip öyle giyiyorum kağıt havlu koyuyorum her tuvalete gittğimde değiştiriyorum ( günlük ped pişik yapıyo ) delircem artık ev işi falan yapamıyorum ev çarşamba pazarına döndü 2 haftadır eşimin kuzenleri gelmek istiyo hep reddettim evim dağınık diye
Var mı başka bi çözümü ne olur yardım edin ya :(