Kızlar bebeğim üç aylık normalde de 2-3 günde bir kaka yapıyo ve kabız değil yine de zorlanıyor yaparken. Bu sefer bir hafta oldu ama öyle rahatsızlığı yok ben de o yüzden çok kasmadım zeytinyağı falan sürüyorum bekliyorum bugün sağlık ocağına gittim kilo boy için orda söyledim ebeye ay bir hafta olur mu nasıl durdun şimdiyece ben kaç kere doktora gitmiştim çocuğun içinden taşlaşır falan dedi endişelendim ne yapsam akıl verir misiniz yarın da bekliyim yapmazsa doktora götüreyim diyorum ama yapması için bişey var mj