edusakkyn Merhaba arkadaşlar, bugün doktora gittik bebeğimin cildi atopik dermatit ve kaşıntısı var, kuruyor yüzü huzursuz oluyordu , doktor 1 hafta boyunca kullanmam içim zaditen verdi.. bu damla kaşıntı giderir mi? aynı sebeple kullanan var mıdır ?
Aysnrd93 edusakkyn biz baya kullandık ama bize kaşıntı için vermemişti doktorumuz kaşıntıya başka ilaç yazmıştı. Uyku yapıyor ama akşam yatmadan verin eğer verecekseniz
hilalacar2104 edusakkyn aynen benimde ilk oğlumda verdi zararsız bı damla sadece uyku yapıyor bebekte ben gece yatmadan veriyordum daha iyi uyusun diye ve çok guzel geçiriyor bı hafta olmadan temizlenmisti bebeğimin yüzü bide bı krem vermişti bulursam onun da adını Atayim size onu da sürün zararsız ve çok güzel nemlendiriyor kaşıntıyı alıyor
hilalacar2104 edusakkyn Excipial lipo diye bı krem losyon tarzı biseydi ben damlayla birlikte ikisini kullandım bebeğimin yüzüne bol bol sürdüm üç dort gün içinde eski haline geldi benim oğlumun yzuu kabuk.baglamisti artık ama çok fayda etti iz de kalmadı en fazla bir hafta hc bişey kalmıyor suratında kullanabilirsiniz
edusakkyn hilalacar2104 hilalacar2104 Sizde sabah akşam kilosu kadar damla (5 kilo ise 5 damla sabah 5 damla akşam ) bu şekilde mi vermiştiniz , krem ismi içinde çok teşekkür ederim bakacağım 🙏🏻
hilalacar2104 edusakkyn sanırım günde bir defa 6 damla demişti doktorum o damlayı bende geceleri veriyordum yatmadan önce yanlış olmasın bazen de 3 3 şeklinde iki defa
Nehirrella Kilosuna göre veriyordum. 5 gün demişti ve çok etkiliydi egzeması vardı boynu çürümüştü resmen zaten kilosu vardı boyundaki boğum arası egzemadan leş gibi kokuyordu. İlacı ilk kullanımında okadar hafifledi ki şok olmuştum. Bide üstüne 3 saat uyumuştu oh daha ne olsun anam 😂😂😂
edusakkyn Nehirrella ay benim bebemimde çok fena boynu 1 hafta kullanım sonu umarım sizinki gibi geçmiş olur çok teşekkür ederim 🩷
engineermom2104 Nehirrella süt alerjisi var kızımda diyet açma sürecindeyiz ama kızımın boynu diyetten beridir berbat halde bu aralar iyice arttı bir de diyet açmadan kaynaklı yüzünde kızarıklık oluştu ve geceleri sürekli elleriyle sürtüyor uykudan uyanıyor. Bu ilaçlar sizde işe yaradı mı
edusakkyn tugba12tugba evet 1 haf tugba12tugba evet bir hafta düzenli kullandım doktor kesti işe yaradı diyebilirim