Oğlum 2 gün önce hafif ateşlendi 38 oldu. Sabahını birşey kalmamıştı. Dün akşam farkettim ellerinde kollarında kırmızı kabarcıklar vardı bacaklarında bi kaç yerde çok silik kırmızı benekler var. Bugün herhangi bir artış olmamış. Ne olduğuna anlam veremedim. El ayak hastalığı çok hızlı mı vucüda yayılır yoksa yavaş yavaş mı olur. Dünden beri bi ilerleme yok çünkü . Herkes berbat iştah yok halsİzlik huysuzzluk felan diyor da bizde tam tersi enerji var 😁