krcaa Süt gelmese bile çok sık emzirin..Emzirme sonrası 15 dk ara verip önce 2-3 dk masaj modunda sonra normal modda her iki gögüsede 10 ar dakika sağım yapın..Besin olarak bence en en cok su işe yarıyo..Ama onun dısında bana hastanede emzirme koçunun önerdikleri bestlak damla solgarın arttırıcıısı bunları günde 3 öğün alıyorum ben..Sık sık bişeyler yemelisiniz özellikle hurma kuru incir bençm yemeye calıstıklarım..Uyku diyolar ama onu ben de yapamıyorum maalesef en zoru o kücük bebekle..hepsinden en önemlisi gelmesede bebeğin sık sık emmesi çektikçe artıcak..