seher178 Kızlar bebeğimin kakasında az enfeksiyon vardı ama doktor pek onemsemedi ama ben endişeliyim bu durumu yaşayanlar naptınız acaba
gencmom_ seher178 bizim yüksek çıkmıştı altını aldıktan sonra kendim için kolonya önerdi doktor ve bu sürede ıslak mendil değil Pamuk önerdi 1 buçuk ayda normale döndü Bide başka birileriyle teması yasakladı kimseyle görüşmedik
gencmom_ seher178 evet kullandık Islak mendil önermedi doktorumuz bizim dediğim gibi en çok alt değiştirirken öncesi ve sonrası ellerimi kolonyaladım