ilenalemin brvnkr 6 aylık olacak 60 CC net vermeye çalışıyorum.içerse 90a tamamlıyorum.şu aralar hasta siyr daha çok veriyorum.ılık su.ama 1 yaşa kadar almasa da olurmuş sanırım.ihtiyaçları oldugunda zaten alıyorlarmış
asellinaninannesiii brvnkr 100 ml vermeye çalışıyorum . Benimki de içmiyor ya kaşık biberonla, ya şırınga ile oynayarak, ya da hayat suyun bebe versiyonu var ya onun kapakla 😅 hergun değişiyor isteği, bazen de bardakla veriyorum
aresnako 1 yaşa kadardı sanırım su içmek zorunda değil anne sütü ya da mamadan ihtiyacını karşılıyormuş. Ben her ek gıda sonrası içiriyorum aralarda da teklif ediyorum içmek isterse içiyor
asellinaninannesiii brvnkr Neyle içmeyi seviyorsa onunla verebilirsiniz. Çok sinirli oluyor bazen asla istemiyor o zaman oyun eşliğinde veriyorum. Ignesiz siringaya suyu al canim , sıra bende diyorum kendime sıkmış gibi yapıyorum şimdi sendeeee diyorum ağzını açıyor böyle böyle iciriyorum sana da fikir olur belki 🌸
asellinaninannesiii brvnkr Neyle içmeyi seviyorsa onunla verebilirsiniz. Çok sinirli oluyor bazen asla istemiyor o zaman oyun eşliğinde veriyorum. Ignesiz siringaya suyu al canim , sıra bende diyorum kendime sıkmış gibi yapıyorum şimdi sendeeee diyorum ağzını açıyor böyle böyle iciriyorum sana da fikir olur belki 🌸