MademoiselleZengin55 _tinkerbell 2 buçuk yaşında benim oğlumda.Doğdu doğalı zaten zor bir çocuktu ama üstüne bir de 2 yaş sendromuyla tadından yenmez blr hal aldı zorluk 😅😅Gülüyorum ama kafama huniyi taktım öyle geziyorum 😁
_tinkerbell sibelmetehan bizde öyle 2 ay 9 aylık tabi biz destek almaya başladık 2 li cümle vs kurabiliyor ama 3 ye henüz geçmedik 0 ekran nirde ortak dikkat eksikliği var onun içinde ergoterapiye gidicez ama çnce bir psikoloğa gitmemiz lazım tam tanı almak için
Aryayyyyyyy 2 yaşında ve ne diyorsak tersini yapıyor kızım onu yapma zararlı diyorum gözümün içine baka baka yapıyor babasına karşıda öyle nedeeen böyle neden artık delircem sizde de böyle mi yoksa yalnız mıyım bu konuda???
_tinkerbell Aryayyyyyyy bizde de öyle 2 yaş sendromu diyoruz biz ona bir mevi kendini kanıtlama isteği var
ikizlerin sibelmetehan anne baba kardeşim Ali Ayşe gel git bunları su falan sölüyor tüm cümle kurmuyor doktora gittik gecen hafta ekrandan uzak dursun dedi bide bi bebeğim var onun arkasında onun doğması da etkilemiş olabilir dedi
Aybars_seyma ikizlerin bence gayet normal iki kelime beklenen şeyler ama her çocuk erken konuşacak diye bir şey yok maalesef. Yavaş yavaş dili çözülecektir
sibelmetehan Aybars_seyma anne dede mama baba bir de anlamsız bir şeyler söylüyor kendi kendine 😊 sizinki nasıl konuşuyor mu
Aybars_seyma sibelmetehan aynı bizimkide :) sanırım erkek çocuklar biraz daha geç başlıyor konuşmaya ☺️