26 günlük bebeğim var.sütümün yetmediğini düşünüyorum.yarim saatten fazla emiyor ve uyuyor ama 5 dk sobra yine ağlıyor ve emmek istiyor emene kadar ağliyor.emmeye baslayinca bi daha birkmak istemiyor.sütümü kontol ediyorum cogu zaman kendiliginden akiyor.iki gündür kaka sayisinda azalma var gunde iki üç ancak yapiyor.genelde 6-7 kez yapardi.varmi sizde hoyle biseyler.acaba sütüm mü az doymuyor mu?