Kızlar bebeğim 6 aylık son zamanlarda sık sık emmeye başladı bazen saat bası emiyor bazende 3 saate bir falan ama dün gece resmen saat bası kalktı emmek istedi ası olmustu ağrısı mı vardı ya da diştrn mi yada acaba artık sütüm yetmiyor olabilir mi? Alerjik bi bebekti çoklu gıda alerjisi olduğundan diyet yapıyordum acaaba sütümü etkiledi de azaldı mı alerji mamaları cok kötü diyorlar dr desem en azından 1 öğün mama mı versem ayda 200 gr almıs sadcee kafam cok karısık yardım edin