Sunismyson atlas1655 benim süpürgem dyson tetikli olduğu için hem onu tutup hem çektirmeye çalışmak çok zor ve ağladığı için kafasını ellerini tutmak gerekiyor o yüzden artık süpürgeyle değil ağzımla çekiyorum daha iyi oluyor.
atlas1655 Sunismyson evet gerçekten tek kişi zor bende eşimle yapıyorum ötekıyle tam gelmiyor ya çok zor ya
Nrmnn5308 YumukluSucurtaa Merhaba süpürge aparatı diğer burun çekme aspiratörlerine uyumlu oluyor mu acaba