Berilikooo35 Merhaba hanımlar, 18 aylık kızımı rutin kontrol için hastaneye götürdüm kan sonuçları bu şekilde rica etsem anlayan varsa yorumlayabilir mi?
Sese Berilikooo35 sonuçlar gayet iyi canım endişe edeceğin bir durum yok . Sağlıkçı değilim ama pimpirikli bir anneyim defalarca tahlil yaptırdığım için az çok biliyorum
Berilikooo35 https://pin.it/7G0p0dKab https://pin.it/6R9Bw1F0X https://pin.it/yPav95uE2 https://pin.it/TjYIOKRvT
EgemenAtam Berilikooo35 Doktor iyi dediyse neden dert ediyorsunuz ki?Burdakiler doktordan daha mi iyi bilecek..
Berilikooo35 EgemenAtam tanıdığım birkaç kişi kan değeri düşük dedi bende internetten araştırınca kötü şeyler yazıyor ondan atmak istedim
Berilikooo35 Sese çok teşekkür ederim çok sağolun internetten baktım kötü şeyler yazıyor ondan biraz korktum