Merhaba kızlar bir kızım var 13 aylık reglim 5 gün gecikti ben 11 Eylül’de kürtaj oldum 18 Ekim’de ilk regl günümdü 21 inde bitti takvime göre 5 gün gecikmem var bir iki gündür karnım ağrıyor ama gelen giden yok emziren bir anneyim evde adet söktürücü için ne kullanabilirim doğal yoldan çay vs bilen var ise öneride bulunursa çok memnun olurum