Bilmediğim için soruyorum buldun da bunuyorsun demeyin lütfen. 50 günlük bebeğim var. Gece de gündüz de uyuyor devamlı. Uyanıp emip tekrar uyuyor yarım saat falan uyanık kalıyor gündüz 1.5 2 saat uyuyor gece 4 5 saati buluyor. 3 4 gündür böyle. Huysuzluğu falan da yok. Şükretmeli miyim yoksa endişelenmeli miyim?