tazeannisko Üç gün önce doğum yaptım bugün sütümü sağdım makine ile sıvı sarı bir süt geldi anca bir tatlı kaşığı kadar internete bakıyorum milletin sütü çok yoğun kıvamlı süt ve bir biberon kolostrum denilen ilk süt çıkıyor ben mi anormalim az mu geliyor acaba
Miracinannesi_ tazeannisko kız ne bir biberonu ilk gun 30 cc anca gelir sarı renkli kolosturum oluyor