SSseda 55 günlük bebegim ishal ve ateşi oldu doktora gıttık rota virüsü dedıler ve 5 gun hastahanede yattık bugun taburcu olduk sükür🙏 ama bebegım biraz sıvı yapıyor halla gun gun düzelir demı bırdaha yasarmiyım cok korkuyorum 😒