Kızlar selam, kızım 1 yaşında 10 gündür rahatsız kaç gündür ateşi vardı şükür indi ama öksürüğü gitmiyor bir türlü. Burnu da akmaya başladı ve hırıltısı da var gözleri falan şişmiş 😔 Buhar veriyorum, ayağının altına zeytinyağı sarımsak kürü sürüyorum, burnunu temizliyorum sürekli önerebileceğiniz şeyler varsa yazınn lütfen