nilikonunannesii benimde aynı sizin gibiydi bebeğim su an 5 aylık. Doğduğundan beri öyle ve sadece anne sütü alıyor kilo alımı gayet iyi doktor mamaya gerek yok dedi. Benimde ilk zamanlar çok pskolojimi bozdular senin göğsün yumuşak süt yok , süt taşmiyor senin erken biter sütun dediler. Doktor alakası yok bebek memeyi iyi boşaltıyor onun için yumuşak ve tasma olmuyor dedi. Hiiiic canınızı sıkmayın bebeğiniz emiyorda , kilosu iyiyse , bez yeterli miktarda çıkıyorsa gayet yetiyordur. Huysuzlanmasi gazdan oluyordur muhtemelen. Gazliyken huysuz emerler.