cerkezkizi59 Ya bı çocuk hiç susmazmi kucağıma alıyorum yine mutsuz oyunlar oynuyoruz şarkı söylüyoruz yok sürekli ağlıyor bana lütfen bu aylarda oynayabileceğiniz oyunlar söyler misiniz diş demeyin sürekli böyle
avokadoluomlet35 cerkezkizi59 2 aylık olacak oğlum biz de dogdugundan beri aynı durumdayız oyun da anlamıyor ki napsam ağlıyor dün misafir geldi onlara gülücük saçtı ilk.kez bize yok ben anlamadim.maymuna döndük burda
cerkezkizi59 minikkka yok gördüğünüz gibi şunu yapabilirsiniz dememiş kimsede kimsede çözüm yok sanırım
minikkka cerkezkizi59 bizde aynı durumdayız birsürü etkinlik yapıyorum ama 2dk oynuyoruz 3. Dkya geri ağliyor aktivite masası çok işe yaradı ayakta tutup bu ara onunla oyalıyorum yarın birde doktora gidip görüş alacagım sizede aktarırım
minikkka cerkezkizi59 laktoz intoleransı gıda alerjisi olabilir dedi aslında aylardır şüpheleniyorduk doktorumız önceden erken bekleyelim falan dedi ama bu defa daha emin konuştu sanki idrar istedi 1 hafta kakasını takip edecez haftaya tekrar gıdecez bakalım ne diyecek
minikkka avokadoluomlet35 ilk 3 ay gerçekten zor biz 3 de rahatlamaya basladık dedik 4de geri eskiye döndük ilk aylar birde yoğun gaz sancısı oluyor ondan kaynaklı olabilir eğer gaz sancısı oluyorsa sab simplex bize iyi gelmişti