Deletedmom_289 Kızlar bugün USG çekindim ve USG sonucu temiz geldi. Adetli iken hormon kanı verdim temiz geldi doktor süt hormonuna baktı yine temiz. Ama yine memeden süt geliyor emzirmeyi keseli 15_16 ay oldu sağ memeden süt geliyor.
poyraz1210_ Deletedmom_289 doğum yapıp aradan 10 sene bile geçmiş olsa arada süt gelenler olduğunu duymuştum hormonalden çok zihinsel bir şey annelik hormonundan diyebiliriz belkide hani çocuk agladigindada süt akar ya onun gibi bir şeymis normal yani ben hamileydim 20. Haftamda sütüm akmaya başlamıştı bazıları yalancı gebelik olur hamile değildir ama karnı şişer tekme hisseder adetten bile kesilir onun gibi annelik hormonundan aslında
Goktug53 Emzirmeyi keseli 10 buçuk ay olacak benşm de hala sağ mememden süt geliyor baktırmadım ama ben bir gün kesilir herhalde diye bekliyordum
Ipektubaa Goktug53 benımde 9 aydır geliyor . Prolaktinim yüksek cıktı ultrosonda süt kanallarım hala aktifti biraz dahiliye de hormanlara baktırdım sonuc 111 cıktı doktor direk emar dedi . Bende kadın dogumcuma sordum emara gerek yok ilaçtan 2 tane ıc 2 gün yeter dedi bakalım ne olcak