Herkese merhabalar.. kızım 17 aylık 1 yaşına girdiğinden beri aşırı derece de sürekli kucak istiyor. Evin için de olsak daha her zaman. Sürekli anne anne anne ne babasına gidiyor ne dedesine ne de babaannesine. Üzerine çok düşen bir anneyimdir. Aslında bana zoru yok fakat eşimde sen iyi alıştırmadın öğretemedin gibi laflar ediyor sinir oluyorum. Konuşuyorum kızımla anlatmaya çalışıyorum küçük olduğu için daha anlayamıyor. Acaba bu şekil de durumda olan arkadaşlar varsa öneri verebilirler mi. Çünkü bazen yemek yapamıyorum ev işleriyle bile ilgilenemiyorum bu da benim açıkçası zorluyor.