Tombikdonerartikcokpahali atak dönemleri mevsim geçişlerinde oluyor diye söylemişti doktor bize, kuzenime koyulmuştu bu tanı. İlaç kullanıyor o da bıraktıgı an hayali şeyler görebiliyor en cokta aynada kendisine bakıp eleştiri yapıyordu farklı yorumlayarak. Yapı olarakta içine kapanık oldugu icin biz cok zorlanıyoruz, hiç gayreti yok cok asosyal o yüzden ilaçsız asla ,Allah herkese şifa versin