teachermom5 benim bebegim 6 aya kadar kustu ama ne kusma fiskirir tarzda kesik kesik herturlu kustu agladim bi kere sinirden sonra kabul ettim durumu.refludur dediler annemelr reflu mu varmis eskiden dediler surup verdik az bisi ama sonra bebektir dedim kendi haline birsktim 9 aylik ve bitti.korkma kussun reflu yatagina koy yatsin.benim sutum fiskirir tarzda geliyomus o yuzden olmus.bide cok sutum olurdu.eger zayiflamiyorsa kilo alimi iyiyse hic elleme cocugunu.kilo alimi az olursa o refludur iste bak benim bebegim o kusmaya ragmen her ay 1kilo alirdi.ben uzulurdum ama hic bisi olmmyo korkma