Benn şuan pamuk kullanıyorum ama ileriki zamanlar için veya dısarısı ıcın ne önerirsiniz. Bir de pamuk kullananlar ıslanmak için suyu nasıl yanınızda tasıyorsunuz ben bir saklama kabına koydum peteğe koydum sıcak olsun diye ama zamanla soguyor sprey şişesine koysam o da aynısı olacak o kutulardan almak istemedim ıslak pamuk kalması iyi değil içinde bence