Kızlar 1 ay 21 günlük kızım var sezeryan doğum yaptım, kızım sol göğsümu tutmadı sağ tarafı tuttu ve şimdiye kadar çoğunlukla sağı emdi, solu vermeye çalışıyorum yeterli süt gelmiyor ucu da küçük emmedigi için tutamiyor sinirleniyor, şuan sağ gogsum sol göğsüme göre büyük sol küçük, bu durum düzelir mi emmeyi bıraktıktan sonra ☹️