yenidoğan bebeğime sarılık olmasın diye bir iki kez mama vermiştim bu sefer biberona alıştı ve memeyi reddetmeye başlamıştı gece çığlık kıyamet mecburen bende biberonla vermeye başlamıştım çok şükür sütüm vardı ama emmediği için göğüslerim aşırı dolmaya başlayınca sağıp veriyodum uyku aralarında ara ara memeyi teklif ettim aldı almadı bunlar hep bi kaç gün içerisinde yaşandı 7. gün kontrole gittiğimizde hastanenin emzirme danışmanıyla görüştüm bebeyi göğsüme koydu tarif etti emzirmeyi biliyorum ama red yaşayınca insan gerçekten büyük strese giriyor danışan bebeğin emme refleksi güzel senin göğüs ucun ve sütünde çok iyi sadece biraz sabırlı ol ve çok ağlarken verme dedi eve geldiğimizde emzirmeye başladım ilk başlarda alıp bir iki çekip bıraktı biraz biraz içti memeyi ağzında tuttu o gün nerdeyse bütün günü memede geçirdik hiç bişeye bakamadım gecesi çok zor geçti sanki meme emmeyi unuttu yine ağlamala sakinleştirmelerle hiç uyumadım desem yeridir en son dedim bu bebek aç açlıktan böyle yapıyor çok az mama yapıp kaşık biberonla verdik çok az içti uyudu uyurkende meme teklit ettim öyle öyle pazartesiden beri sadece beni emiyor yeni doğan olup böyle sorun yaşayan arkadaşlar varsa sakin olun sabırlı olun konuşun çok zor psikolojik olarak ama inşallah üstesinden geliniyor. vede devlet olur özel olur gittiğiniz hastanenin emzirme danışmanıyla görüşün bir iki üç kez yani pes etmeyin, hep duamdır bütün bebekler emsin annelerin sütleri yetsin yavrularına şifa olsun diye.