Merhaba kızlar. Bebeğim 1aylık. Mama+Meme olarak besleniyor bebeğim. Önce normal aptamil aldık 60cc kullanıyorduk. Sonra bebeğim kolik olunca doktor comformil kullanmamı söyledi. Normal 60cc aptamil kullandığımda bebeğim 2,5-3saat uyuyordu. Am sonra aptamil comformile geçtiğimde bebeğim doymuyor gibi geldi, çünkü mamayı içince uykuya dalmıyor,sürekli ağzıyla aranıyor. 70-75e çıkardık uyumaya başladı. Acaba comformil gazlı bebekler için üretildiğinden, sindirimi kolay olduğu için mi doyurmuyor yoksa bebeğimin midesi hızlı geliştiği için mi gramaj artıyor? Doktorumada sorucam bunu ama sizde böyle bir durum oluyor mu sormak istedim