2 yaş 4 aylık. Sorun kızımda mi bende mi bilmiyorum. Artık cinnet noktasına yaklaştım. Öğlen ortalama 1 saat akşamları 2 saatte yakın ayağımda sallayınca ancak uykuya geçiyor. Bazı günler de yerine bırakınca uyanıyor. Baştan başlıyorum. Uykun yok kızım şu an sallayamam dediğimde çok uykum var diye ağlamaya başlıyor. Kızlar geçici bir süreç mi değil mi? 4 aylık bir kızım daha var. Çok zor durumdayım. Nasıl yaklaşabilirim? gerçekten bilgilerinize ihtiyacım var.