sedefy Merhaba kızlar bebeğim 6 aylık ve ek gıda sonrası hep kabız oluyor ne yerse yesin acil tavsiye istiyorum
anoniiim sedefy zeytinyağı bizde işe yaramadı, ben de bir kayısıyı doğrayıp üstünü biraz geçecek şekilde ılık su ekleyip yumuşatıyorum sonra blendırdan geçirip yediriyorum. Rahatlatıyor