mavisimbebek33 Büyük büyük yemekler yapmıyorum ama benim cidden işime yarıyor mesela ek ek ısıtıyorum patatesi çok güzel kızartıyor , köfte yapıyorum, karışık sebze kızartıyorum vs elim ayağım oldu diyebilirim ilk başta kullanamamıştım ama sonradan öğrenince çok işime yaradı benimki xiaomi 3,5 litre olan bize yetiyor