Kızlar bebeğim 15 aylık olmak üzere ilk ek gıdaya geçtiğimiz zaman yaptığım şeyleri yiyordu sonra kendi yediğimiz yemeklerden yedirdim onu da yiyordu ama ne olduysa 1 yaşına girdiği zaman aşırı iştah azalması yaşıyoruz dolu dolu 1 öğün bile yemiyor çok üzülüyorum herşey yapıyorum ama yemiyor emiyor bende emdiği için mi yemiyor acaba diye düşünüyorum lütfen önerisi olan bilgisi olan varsa yazabilir mi teşekkür ederim