simgegdz 3.ayda saatler geçse emmiyordu zorla tutturdugum da sadece ön sütü aliyordu 3 dakika emip birakiyordu sonra vermeye çalışınca ağlıyordu o ay çok zorladım uykuda vs emzirdim ama olmadı 300 gram aldı sadece öyle olunca bende sagmaya başladım ilk başlarda çok güzel geliyodu 3 saatte 120 CC vs sagiyordum. benim bir kızım daha var o da 4 yaşında resmen ergen ondan fırsat kalmadığında sagamadim mama verdim ardindan bir süre hastalandim sagamadim derken iyice azaldı şimdi 30 40 CC anca geliyor birleştirip veriyorum bazen ama çoğunluk mama alıyor dediğim gibi