simgegdz Bebeğim 2 aylık oldu hem emziriyorum hem mama takviyesi yapıyorum bu ay sonu farkına vardım ki 2 kutuyu da 35 günde bitirmişiz bazen sütüm az geliyor ise 60-90 cc veriyorum ama günde 2 taneyi geçirmemeye çalışıyorum . Mamayı gece birde gün içinde veriyorum sütüm az ise mecbur onu 3 e çıkarıyorum Sma optipro kullanıyorum 400 Gr
Temizlikperisi simgegdz benim 2 aylık ben de sma optıpro kullanıyorum biz bi mamayı 1 bucuk ayda bitirdik ben Cok sık yapmıyorum sadece bir sefer oda sabah veriyom eğer cok meme de süt yoksa yapıyorum 60 ml yapıyorum canım 😊
_dfn simgegdz ya ben de emziriyorum yetmezse mama veriyorum bebelac gold 1 haftada bitiyor sorun bende mi 😂😂
ahmethamza simgegdz bebeğinizin beslenmesine göre değişir bizim 2 3 aylıkken iki haftada bir alırdık emzirme artı mama devam ediyorduk şimdi emmeyi bıraktı mama haftalık bile değil 800 gr aliyoruz 9 aylik. Aynı mamayi kullanıyoruz.
ZeydsMom simgegdz 3-4 aydan galiba bi kutu artik 1 haftaya bitiyordu bizde. Ama yalniz mama aliyordu. Simdi ek gida da aliyor daha gec bitiyor
simgegdz Temizlikperisi bazen benimde sütüm az gibi olduğunu hissedince verdiğim için sanırım ama bugün hiç vermedim şimdi yatarken 90 cc yaptım gün içinde hep emzirdim günde 2 defa veriyodum artık 1 e dusurucm boyle
evvreka Bence bebeğin kilosunun da etkisi var ama biz de 37 günlük olduk. Mama süt şeklinde gidiyoruz. 350 gr. 2,5 3 hafta gidiyor bize
simgegdz evvreka ya öyle aşırı yapmıyorrum aslında mamayı dışarı hastaneye giderken heryerde emziremeyecegim için mecburen yapıyordum belkide ondan böyle oldu
nurrahsenn Bende günde 2 defa vermiyorum en fazla 1 gece 1 gündüz bazen 1 defa veriyorum. İlk bu mamayı kullanmıştım bana 1 aydan biraz fazla gitmişti
ilay-mom Bende meme mama olarak gidiyorum 3 ay 11 günlük günde 2 kez mama veriyorum 90 ml , 3 ya da 4 hafta gidiyor golden goat a geçtim suan bebeğim severek içiyor
simgegdz ilay-mom benim bebeğim de bunu severek içiyor bende de normalde 1 ay giderdi bu ay böyle olunca bir şaşırdım
ilay-mom Temizlikperisi kutuda yazan talimata uyuyorum ama, burda da yorumlara yazmışlar 4 hafta kullanılmalı diye bilemedim 🤣
simgegdz ahmethamza bebeğim daha yeni 2 aylık oldu 400 Gr lik kutudan kullanıyorumbu ay fazla gidince şaşırdık
atarepla Bebeğim 3 aylık mamayla besleniyor. 4 günde bir bitiyor. 400 gramlık golden goat kullanıyoruz.
simgegdz ZeydsMom ek gıdayı günde kaç defa veriyosunuz bilgim yok ta o konuda ek gıdaya geçince en azından ona göre ilerliyim araştırıyorum zaten
serendipity16 simgegdz 600 gr 2 kutu alıyoruz geçen ay 15 günde bitirmişti 6 aylık bebeğim günde 4-5 kere 120 cc içer ama dışarıdaysak daha fazla gidiyor dışarıda pek emzirmiyorum çünkü geçen ayda baya gezmeye gittik ondan dolayı erken bitti
Bebekbebek1 Bende aynı mamayı kullanıyorum. Emzirme ve mama şeklinde, sabah ve akşam 60 veya 90 cm yapıyorum 1 ay kadar gidiyor, kilosu yerinde olduğu için günde 1 e düşürmeyi düşünüyorum. Ama bazen süt olmadığında yine veriyorum
ozdmrr simgegdz 6 aylık oğlum iki mama karışık veriyorum ben 10 günde 1 kutu 800gr evolvia 1 kutuda 400gr golden goate bitiriyor
serendipity16 ozdmrr merhaba bir şey sorucam benimde oğlum 6 aylık günde kaç biberon ve kaç cc içiyor?
Rabiiul simgegdz 400 g 2.5 hafta gidiyor bebeğim 4 aylık bazen içmiyor boşa gidiyor döküyorum 120 cc yapıyorum ben sizin aylardayken günde 1 yada 2 yapıyordum dha uzun gidiyordu