Kızlar bugün 4. Ay aşısı için sağlık ocağına gittim aşı sonrası kan ilaci baslanmasi gerektiğini söylediler VEGAFERON diye bı ilaç verdi kullanmaya başlamadan araştırmak istedim bı çok kötü yorum gördüm hamsirede huzursuzluk yapa bilir normalde 6 damla ama çok huzursuz olursa 3 ver dedi devletin verdiği d vitamini çok huzursuz yapmıştı bebeğimi onun için bunuda kullanmak istemiyorum siz özel olarak kullanıp önerdiginiz bı marka varmı