Geçmiş olsun, oğlum sol testis inmemiş doğuştan şuan 11 aylık bir ay sonra ameliyat la indirecekler aynı zaman da sünnetini olacak inşallah
Yeni doğan Ken kasıklarındaydi hic gözükmüyordu ultrasonla bakmislardi, şimdi indi ama hala eşit olmadığı için ameliyat edilecek ve doğduğu an bir yaşına kadar bekliyoruz hala inmemiş olursa ameliyat dediler
11 ayda 5-6 farklı doktora gittim devlet özel, herkes aynı şeyi söyledi bir yaşına kadar bekleyelim inmezse ameliyat diye
Söylediğiniz tedavi yöntemini hiç bir doktor söylemedi, araştırmalarımda da karşıma cikmadi ayrıca bu tedavi var ise bile 1 yaşına kadar kendisinin inme ihtimali olduğu için bekliyorlar 1 yaşından sonra ihtimal sıfıra düşüyor tedavi başlıyor
Ben çok direndim erkenden yapalım dönmeden etmeden anlamadan diye hiç bir doktor kabul etmedi sizin oğlunuz 9 aylık
Doktorunuz güvenilir olabilir ancak benim edindiğim bilgilere göre samimi gelmedi, başka bir doktordan yorum mu alsanız acaba