esratr1 Kızlar bebeğim memedeyken sadece ilk gelen sütü emiyor yağlı kısmı yavaşladığı için emmiyor böylelikle yarayan kısmı emmemiş oluyor kilo alımı da almıyor sanırım bu yüzden ne yapmam gerekiyor son sütü almazsa kilo alımı yavaşlar mı
efnan77 esratr1 aynısını benim oğlum yağıyo 2 bukmaylık dün sağlık ocağına götürüdm 15 günde 200 gram almış oda ön sütü emip faydalı olana gelince bırakıyo ebede ön t sa o faydal olan çeksin dedi sonra sağdını ver o süt su değerinde zaten dedi