Deletedmom110 11 aylıkken başladık arabanın emniyet kemerine baglıyorsunuz geçirilen yerleri var 2 pozisyon bi dik oturma bi yatar şekilde kemerleri faln iyi yani benim hoşuma gitti ebebekte hepsine baktım bi fark göremedim ben o yüzden bunu aldık zaten oğlum en fazla 3 yasına kadar kullanır şimdi 2.5 yasında sonra kendi kemerini bağlarız