esratr1 Kızlar bebeğim 3 ay 11 günlük 3300 doğdu şuan 6 kilo doktor az dedi bebeğime ve çevremdekiler de sürekli zayıf diyor ben anlamadım çok üzülüyorum 🥺
cakebabe esratr1 3440 doğdu 3170e düştü ilk ay 4400 2.ay 5100 şuan 3 Ay 1 haftalık 3 ay kontrolünde 5725 çıktı ben az kilo almış dedim hemşire iyi her ay 1 kg alacak diye bir şey yok dedi ki 3 aydan sonra kilo alımı da yavaşlıyormuş
Bhr-inci esratr1 benim de kızım 3300 dogdu ve şuan 6 kilo.Doktor kilolu bir bebek olmayacak dedi .Ve aylik alması gereken 600 700 gram alıyorsa sorun yoktur
cakebabe esratr1 ha bir de gece 2 kereden az emzirme o zaman kilo almaz dedi bizimki de bayadır 1e düşürmüştü gece beslenmesini kontrolden sonra çocuğa bir şey oldu 2 saate bir kalkıyor 🥲
bsrhsnc esratr1 bizi neden böyle üzüyorlar anlamıyorum. Benim çocuğum da aynı sizinki gibi. Alerjimiz var sık sık emzirsem de çok alamıyor. Böyle cümlelerle canımızı daha çok sıkıyorlar
Sermec27 esratr1 benim 5 buçuk aylık bebeğim 6350 2450 gr doğmustu 2100 e düşmüştü doktor bize ıyı dedı 3 buçuk aylık bebek 6 kılo gayet ideal bence
Sermec27 esratr1 saglıklı olsun tombislk önemli değil bizim doktorumuz kilolu bebeği hıç istemez ayrıca 3 buçuk aylık bebek için 6 kilo gayet iyi
bsrhsnc esratr1 doğum kilosuna göre hesap edilince sizinle aynı hesap olmuş oluyo aslında. Sağlıklı olsunlar da kiloyu çok kafamıza takmamaya çalışıcaz artık. Ben emeklemeye başladığında olanı da kaybetmesin diye şimdi alsın istiyordum. Hayırlısı artık