tazeannisko merhaba hayırlı ugurlu olsun..huysuzluga bi cevabım yok benim de bebeğim 19 günlük huysuz ve uyumuyo😅 ama süte gelince booll booll emzirin her fırsatta yavasta yavasta olsa artıyo hiç pes etmeyin..Mama biz de hala eklıyoruz ama süt agırlıklı ilerlemeye calısıyorum..Bool bol su için kafanıza takmamaya calısın..Bütçeniz varsa bestlak solgar vs süt artrııcı takviye alın..Hurma cok yemeye calısın bide komposto bunlar gercekten fayda ediyolar..gercekten hiç tutmadığı günlerden kendi meme arandıgı günler geliyo sıkmayın canınızı..