Bugune kadar hep 2 uyku yapardı bebeğim. Bugün ilk kez direndi acaba tek uykuya mi düşecek. Bir de geceleri saat başı kalkmaya başladı acaba gündüz uykusunu fazla yaptığı için etkiliyor olabilir mi? Fikrinizi soylerseniz sevinirim. En erken 13. Ayda düşer demişti eğitmen ama bilemedim. Yoksa Bugün mu duzeni bozuldu?