3 sene önce doğum yaptığımda doğumum çok hızlı oldu ama sonrası çok çok zordu 2 saate yakın kan kaybi yaşadım çünkü dikis atamadilsr oğlum yanımdaydı Allah’tan da ona baktım hep. Kesik atmamislardi oğlum da haftasına göre çok iri doğdu benden çıkarken yırtma olmuş. O yüzden aylarca rahat oturamadim kalkamadim hiç catlagm yoktu doğum esnasında o kismima kadar çatlamışım. Ve eşim çok seviyor çocukları bende çok seviyorum. Ama senin sağlığına kavuşman çok zaman aldı ben bir kere daha acı cekmeni istemem kalsın 2. Çocukta diyor hep. Ama biliyorum istiyor. Özellikle kız çocuğu çok seviyor 🥹🫶🏼 gerçi sağlığım el verse bile 3 yaşına geldi oğlum hala bensiz uyumaz durmaz yatak problemleri yaşıyoruz ama ben sadece merak ediyorum ilk doğumu çok zor olunca ikincisi de öyle mi olur? Yaşayan duyan var mı?